Hoe plaats ik een bestelling?
Online bestellen bij Wenskaarten24.nl kunt u in snelle en eenvoudige stappen.
- Kies het gewenste artikel en vul het aan in en klik op 'in winkelwagen'
Als u klaar bent met winkelen klikt u op winkelwagen en bestelling afronden. Op de bestelpagina vult u de gegevens in die nodig zijn om uw bestelling te kunnen verwerken.
Inloggen
U kunt bij ons afrekenen zonder een account. Een account aanmaken is ook mogelijk. Met een account kunt u namelijk eenvoudig en snel bestellen en altijd uw bestellingen inzien.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestellingen die op werkdagen geplaatst zijn voor 13:00 uur binnen Nederland worden dezelfde dag nog verzonden. Overige bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
Ik wil het afleveradres wijzigen
Heeft u iets besteld wat naar een ander adres gestuurd moet worden en heeft u nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef dan z.s.m. door aan onze klantenservice. Wellicht is het dan nog mogelijk om het adres aan te passen.
Ik wil een artikel retourneren of ruilen
Wilt u een artikel ruilen of retourneren? Wij vragen u het volgende stappenplan aan te houden.
Heeft wenskaarten24 een veilige betaalomgeving?
Zodra u begint met het afrekenen van uw bestelling komt u terecht een zeer goed beveiligde internetomgeving. Uw transactiegegevens worden dan versleuteld verstuurd via een zogenaamde SSL-verbinding. U herkent de SSL-verbinding aan het slotje in uw internetbrowser.
Kan ik een factuur krijgen?
Zodra wij de bestelling hebben verzonden, sturen we u altijd een verzendbevestiging inclusief de factuur.
Wat als ik een klacht heb?
Wenskaarten24.nl streeft naar klanttevredenheid en wij nemen uw klacht serieus. Bent u bijvoorbeeld niet tevreden over een product of wellicht met onze service? Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wij lossen uw klacht graag op.
Wij raden u aan om uw klacht eerst bij Wenskaarten24 kenbaar te maken door een mail te sturen naar info@wenskaarten24.nl. Mocht dit niet tot de gewenste oplossing leiden of niet mogelijk zijn, dan kunt u ook een geschil voor bemiddeling aanmelden via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Meestal is dat geen probleem wanneer uw bestelling nog niet verzonden is. Neem z.s.m. contact met ons op door een mail te sturen naar: info@wenskaarten24.nl of via het contactformulier.
Kan ik zakelijk bestellen en eerst een offerte opvragen?
Ja hoor, dit is zeker mogelijk. Stuur ons een e-mail of ga naar onze contactpagina en geef duidelijk aan de producten, de gewenste hoeveelheid wenskaarten en de eventuele leverdatum. Vraag geheel vrijblijvend een offerte aan. Wij vertellen u graag wat wij voor u kunnen betekenen.